تبلیغات
دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن - آموزش حرکات حرفه ای طناب زدن

دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن

چهارشنبه 24 اسفند 1390

آموزش حرکات حرفه ای طناب زدن

نویسنده: inapply.ir 09118506072   

آموزش طناب زدن-روشهای طناب زدن

این مجموعه در 3 dvd به ترتیب
 1-آموزش طناب بازی و مهارتهای طناب زنی
2-آموزش طناب بازی پیشرفته با مربی بادی لی
3-افزایش توازین هوازی با روش های مختلف طناب زدن(مناسب کلیه رشته های ورزشی)
 
طناب بازی یك فعالیت بدنی كامل و مناسب است ، روی قلب و عروق و دستگاه تنفس اثر مثبت گذاشته ، باعث ازدیاد هماهنگی بین عصب و عضله ، سرعت ، استقامت ، چابكی و ریتم بدن می شود .
 طناب بازی ضمن كمك به كنترل وزن بدن به بهبود وضعیت عمومی آن نیز مساعدت می كند . به بدن فرم داده به ویژه موجب تقویت عضلات پشت ساق پاها می شود .


 
از بروز ضعف های موجود در پاها به خصوص از صاف شدن كف پاها جلوگیری می كند .
 و از همه مهمتر فشارهای عصبی ، دلواپسی و افسردگی را كم كرده و در نتیجه اعتماد به نفس را افزایش می دهد .
 ضمناً به دانش آموزان امكان می دهد تا حداكثر فعالیت بدنی را در حداقل زمان و مكان و تقریباً بدون داشتن هیچگونه وسیله گران قیمتی انجام دهند
ارتباط و اثرات طناب زنی با ورزشهای دیگر
1-  ورزشهای راكتی
یك برنامه طناب زنی برای تقویت عضلات چشم ، دست و هماهنگی پاها ، چالاكی دستها و پاها ، برای سرویس زدن ، دریافت كردن و رسیدن به موقع به توپ در رشته هایی مانند تنیس ، بدمینتون ، تنیس روی میز و اصولاً ورزشهای راكتی مؤثر بوده و برای استقامت عضلات كمر و دستها و همچنین قدرت گرفتن راكت مفید میباشد .
این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 


 
2-  ورزشهای توپی
شامل بسكتبال ، فوتبال ، فوتبال آمریكایی ، بیسبال ، سافتبال و غیره می باشد . برای پیشرفت و تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی می تواند كمك نماید و سطح ورزشكار را بالا ببرد .
1-  ریتم و زمانبندی ورزشكار را تقویت نماید .
2-  شتاب و مقدار جهش در پریدنها را افزایش می دهد .
3-  سرعت و چابكی را در منطقه های كوچك بالا می برد .
4-  موجب افزایش قدرت در عضلات بزرگ ران ، زانو و مچ پاها می شود .
5-  هماهنگی بهترین عضلات دست و پا و چشم را بوجود می آورد .
6- موجب افزایش استقامت و ثبات برای انداختن و پرتاب كردن و بلوكه كردن ، شوت نمودن و نگه داشتن و حتی حمل توپ و ضربه به توپ می شود .


 


7- به طور جالبی موجب افزایش قدرت دریبل ، نگهداری توپ ، دریافت و پرتاب كردن آن می شود .
8-  برای اینكه توپ روی پاها باقی بماند و به اصطلاح توپ بچسبد ، مفید میباشد .
9- برای اینكه ورزشكار در سطح عالی و بین المللی رقابت نماید و در آن میادین بتواند به موقع دستورات مختلف حركتی را به عضلات خود بفرستد نیاز به اجرای برنامه طناب زنی دارد .
 
3-  ورزشهای تشكی 
شامل كشتی ، جودو ، ژیمناستیك ، ورزشهای رزمی و غیره شده كه برای تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی مفید ومؤثر است .
1-  برای تقویت مهارتهای دست در دست و پا در پا
2-  موجب افزایش چابكی در دستها و پاها می شود .
3-  موجب تقویت عضلات كف پائی می شود .
4- سرعت عمل و عكس العمل را افزایش داده و حركات و ضربات پرخروش و انفجاری را تقویت می نماید .
5- برای تقویت قفل نمودن دستها دوركمر و حالت برعكس یعنی گرفتن توسط حریف مفید می باشد .
6-  مچ پاها و عضلات پاها را برای فرود از ارتفاع زیاد تقویت می نماید .
7-  هماهنگی و تعادل را افزایش می دهد .
8-  موجب بالا بردن سیستم انرژی هوازی و غیر هوازی می شود .
9-  برای كنترل وزن و سوزاندن كالری در مدت كوتاه مفید می باشد .


4-  بوكس
1- طناب زنی با بوكس مترادف است و ورزشكاران بزرگ و برجسته این رشته مانند محمد علی كلی ، سوگار ، ری لونارد ، روبرت دوران ، اوسكاردل هویا ، مایك تسیون و قهرمانان دیگر از برنامه طناب زنی به عنوان برنامه اصلی و تمرینی خود استفاده می كرده اند .
2- برنامه طناب زنی در ورزش بوكس باید به گونه ای باشد كه انرژی مورد نیاز ورزشكار را در مسابقه تأمین نماید به عبارتی شبیه سازی انجام بگیرد ، یعنی انرژی مورد نیاز در هر راند و حاصل آن ضربدر راندی كه ورزشكار در آن قراردارد توسعه برنامه طناب زنی تقویت گردد .
3- بوكسورها نیاز به تمركز ، سریع دویدن ، با قدرت طناب زدن ، دوبار طناب را رد كردن و یك پا در میان حركت را انجام دادن ، دارند .
4- طناب زدن سریع و طناب زنی با طناب سنگین ، یا افزایش حوله یا كیسه ای به دور طناب می تواند برای تقویت آمادگی قلبی ، عروقی و انجام حركتهای انفجاری مفید باشد .


این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg
 
5- یك قهرمان بوكس نیاز به حركتهای پا دارد و خیلی برایش مهم است ، طناب زنی به پیشرفت و تقویت آن كمك می كند . اجرای برنامه طناب زنی موجب تقویت و پیشرفت حركات پا در ورزش بوكس می شود .
6- موجب تقویت عضلات كف پائی می شود كه معمولاً بوكسورها برای بالا بردن تعادل خود به آن نیاز دارند .
7-  موجب تقویت تغییر وضعیت یا به اصطلاح جا خالی بوكسور می گردد
8- موجب تقویت سرعت عكس العمل ، هماهنگی ، تعادل ، ریتم و قدرت دستها و پاها و كمر و ساعدها می شود.
5-  رزشهای چوبی مانند هاكی و غیره
1- برنامه طناب زنی موجب افزایش قدرت چوب دستی شده و عضلات مچ و دستها را تقویت می نماید .
2-  برای زدن ضربات كنترلی در بازیها مفید است .
3-  مچ پا و زانوها را برای چرخشها ی سریع آماده می نماید .
6-  دو و میدانی
1- طناب زنی در موقعیكه ورزشكار شروع به چرخش محیطی بصورت انفجاری می نماید ، تعادل آن را پیشرفت می دهد مانند پرتاب دیسك و چكش
2-  در موقع استارت سریع ، ورزشكار شتاب عمودی به خود می گیرد .
3-  تمركز روی پیروزی را افزایش می دهد .
4-  موجب افزایش قدرت زانوها ، پاها و مچ پاها می شود .
 


7- دوچرخه سواری
شامل موارد دوچرخه سرعت ، جاده ای ، كوهستان و غیره
1- موجب افزایش قدرت گرفتن فرمان دوچرخه می شود .
2- قدرت و استقامت شانه ها ، زانوها و آرنج و چالاكی پاها را افزایش می دهد .
8- سواركاری
1- طناب زنی به قدرت پاها ی ورزشكار كمك می كند .
2- موجب تقویت عضلات برگشت معده كه برای سواركاری روی اسب مورد نیاز است ، می گردد.
3- موجب تقویت كنترل و تعادل بدن در هنگام سوار كاری پرش با اسب می شود.
4- موجب تقویت استقامت ، توان و قدرت ورزشكار می شود .
5- قدرت مچ دست را برای گرفتن و مهار كردن در اسب سواری افزایش می دهد .
9- ورزشهای آبی

مانند شنا ، واترپلو ، غواصی ، چهار شنا و غیره
1- ورزشهای آبی نیاز به حجم زیاد و ظرفیت بالای ششها دارد و اجرای برنامه طناب زنی برای تقویت آن بسیار مفید است .
2- برای حركات انفجاری ، چرخش بهتر ، استارت و برگشت بهتر مفید است .
3- برنامه طناب زنی ریتم ، زمانبندی و تمركز را بهبود می بخشد .
10-ورزشهای روی یخ
مانند اسكیت ، پاتیناژ ، اسكی
این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :