تبلیغات
دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن - آموزش حرکات حرفه ای طناب زدن

دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن

چهارشنبه 24 اسفند 1390

آموزش حرکات حرفه ای طناب زدن

نویسنده: inapply.ir 09118506072   

آموزش طناب زدن-روشهای طناب زدن

این مجموعه در 3 dvd به ترتیب
 1-آموزش طناب بازی و مهارتهای طناب زنی
2-آموزش طناب بازی پیشرفته با مربی بادی لی
3-افزایش توازین هوازی با روش های مختلف طناب زدن(مناسب کلیه رشته های ورزشی)
 
طناب بازی یك فعالیت بدنی كامل و مناسب است ، روی قلب و عروق و دستگاه تنفس اثر مثبت گذاشته ، باعث ازدیاد هماهنگی بین عصب و عضله ، سرعت ، استقامت ، چابكی و ریتم بدن می شود .
 طناب بازی ضمن كمك به كنترل وزن بدن به بهبود وضعیت عمومی آن نیز مساعدت می كند . به بدن فرم داده به ویژه موجب تقویت عضلات پشت ساق پاها می شود .


 
از بروز ضعف های موجود در پاها به خصوص از صاف شدن كف پاها جلوگیری می كند .
 و از همه مهمتر فشارهای عصبی ، دلواپسی و افسردگی را كم كرده و در نتیجه اعتماد به نفس را افزایش می دهد .
 ضمناً به دانش آموزان امكان می دهد تا حداكثر فعالیت بدنی را در حداقل زمان و مكان و تقریباً بدون داشتن هیچگونه وسیله گران قیمتی انجام دهند
ارتباط و اثرات طناب زنی با ورزشهای دیگر
1-  ورزشهای راكتی
یك برنامه طناب زنی برای تقویت عضلات چشم ، دست و هماهنگی پاها ، چالاكی دستها و پاها ، برای سرویس زدن ، دریافت كردن و رسیدن به موقع به توپ در رشته هایی مانند تنیس ، بدمینتون ، تنیس روی میز و اصولاً ورزشهای راكتی مؤثر بوده و برای استقامت عضلات كمر و دستها و همچنین قدرت گرفتن راكت مفید میباشد .
این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 


 
2-  ورزشهای توپی
شامل بسكتبال ، فوتبال ، فوتبال آمریكایی ، بیسبال ، سافتبال و غیره می باشد . برای پیشرفت و تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی می تواند كمك نماید و سطح ورزشكار را بالا ببرد .
1-  ریتم و زمانبندی ورزشكار را تقویت نماید .
2-  شتاب و مقدار جهش در پریدنها را افزایش می دهد .
3-  سرعت و چابكی را در منطقه های كوچك بالا می برد .
4-  موجب افزایش قدرت در عضلات بزرگ ران ، زانو و مچ پاها می شود .
5-  هماهنگی بهترین عضلات دست و پا و چشم را بوجود می آورد .
6- موجب افزایش استقامت و ثبات برای انداختن و پرتاب كردن و بلوكه كردن ، شوت نمودن و نگه داشتن و حتی حمل توپ و ضربه به توپ می شود .


 


7- به طور جالبی موجب افزایش قدرت دریبل ، نگهداری توپ ، دریافت و پرتاب كردن آن می شود .
8-  برای اینكه توپ روی پاها باقی بماند و به اصطلاح توپ بچسبد ، مفید میباشد .
9- برای اینكه ورزشكار در سطح عالی و بین المللی رقابت نماید و در آن میادین بتواند به موقع دستورات مختلف حركتی را به عضلات خود بفرستد نیاز به اجرای برنامه طناب زنی دارد .
 
3-  ورزشهای تشكی 
شامل كشتی ، جودو ، ژیمناستیك ، ورزشهای رزمی و غیره شده كه برای تقویت در موارد زیر برنامه طناب زنی مفید ومؤثر است .
1-  برای تقویت مهارتهای دست در دست و پا در پا
2-  موجب افزایش چابكی در دستها و پاها می شود .
3-  موجب تقویت عضلات كف پائی می شود .
4- سرعت عمل و عكس العمل را افزایش داده و حركات و ضربات پرخروش و انفجاری را تقویت می نماید .
5- برای تقویت قفل نمودن دستها دوركمر و حالت برعكس یعنی گرفتن توسط حریف مفید می باشد .
6-  مچ پاها و عضلات پاها را برای فرود از ارتفاع زیاد تقویت می نماید .
7-  هماهنگی و تعادل را افزایش می دهد .
8-  موجب بالا بردن سیستم انرژی هوازی و غیر هوازی می شود .
9-  برای كنترل وزن و سوزاندن كالری در مدت كوتاه مفید می باشد .


4-  بوكس
1- طناب زنی با بوكس مترادف است و ورزشكاران بزرگ و برجسته این رشته مانند محمد علی كلی ، سوگار ، ری لونارد ، روبرت دوران ، اوسكاردل هویا ، مایك تسیون و قهرمانان دیگر از برنامه طناب زنی به عنوان برنامه اصلی و تمرینی خود استفاده می كرده اند .
2- برنامه طناب زنی در ورزش بوكس باید به گونه ای باشد كه انرژی مورد نیاز ورزشكار را در مسابقه تأمین نماید به عبارتی شبیه سازی انجام بگیرد ، یعنی انرژی مورد نیاز در هر راند و حاصل آن ضربدر راندی كه ورزشكار در آن قراردارد توسعه برنامه طناب زنی تقویت گردد .
3- بوكسورها نیاز به تمركز ، سریع دویدن ، با قدرت طناب زدن ، دوبار طناب را رد كردن و یك پا در میان حركت را انجام دادن ، دارند .
4- طناب زدن سریع و طناب زنی با طناب سنگین ، یا افزایش حوله یا كیسه ای به دور طناب می تواند برای تقویت آمادگی قلبی ، عروقی و انجام حركتهای انفجاری مفید باشد .


این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg
 
5- یك قهرمان بوكس نیاز به حركتهای پا دارد و خیلی برایش مهم است ، طناب زنی به پیشرفت و تقویت آن كمك می كند . اجرای برنامه طناب زنی موجب تقویت و پیشرفت حركات پا در ورزش بوكس می شود .
6- موجب تقویت عضلات كف پائی می شود كه معمولاً بوكسورها برای بالا بردن تعادل خود به آن نیاز دارند .
7-  موجب تقویت تغییر وضعیت یا به اصطلاح جا خالی بوكسور می گردد
8- موجب تقویت سرعت عكس العمل ، هماهنگی ، تعادل ، ریتم و قدرت دستها و پاها و كمر و ساعدها می شود.
5-  رزشهای چوبی مانند هاكی و غیره
1- برنامه طناب زنی موجب افزایش قدرت چوب دستی شده و عضلات مچ و دستها را تقویت می نماید .
2-  برای زدن ضربات كنترلی در بازیها مفید است .
3-  مچ پا و زانوها را برای چرخشها ی سریع آماده می نماید .
6-  دو و میدانی
1- طناب زنی در موقعیكه ورزشكار شروع به چرخش محیطی بصورت انفجاری می نماید ، تعادل آن را پیشرفت می دهد مانند پرتاب دیسك و چكش
2-  در موقع استارت سریع ، ورزشكار شتاب عمودی به خود می گیرد .
3-  تمركز روی پیروزی را افزایش می دهد .
4-  موجب افزایش قدرت زانوها ، پاها و مچ پاها می شود .
 


7- دوچرخه سواری
شامل موارد دوچرخه سرعت ، جاده ای ، كوهستان و غیره
1- موجب افزایش قدرت گرفتن فرمان دوچرخه می شود .
2- قدرت و استقامت شانه ها ، زانوها و آرنج و چالاكی پاها را افزایش می دهد .
8- سواركاری
1- طناب زنی به قدرت پاها ی ورزشكار كمك می كند .
2- موجب تقویت عضلات برگشت معده كه برای سواركاری روی اسب مورد نیاز است ، می گردد.
3- موجب تقویت كنترل و تعادل بدن در هنگام سوار كاری پرش با اسب می شود.
4- موجب تقویت استقامت ، توان و قدرت ورزشكار می شود .
5- قدرت مچ دست را برای گرفتن و مهار كردن در اسب سواری افزایش می دهد .
9- ورزشهای آبی

مانند شنا ، واترپلو ، غواصی ، چهار شنا و غیره
1- ورزشهای آبی نیاز به حجم زیاد و ظرفیت بالای ششها دارد و اجرای برنامه طناب زنی برای تقویت آن بسیار مفید است .
2- برای حركات انفجاری ، چرخش بهتر ، استارت و برگشت بهتر مفید است .
3- برنامه طناب زنی ریتم ، زمانبندی و تمركز را بهبود می بخشد .
10-ورزشهای روی یخ
مانند اسكیت ، پاتیناژ ، اسكی
این مجموعه در 3 dvd به قیمت 8000 تومان آماده ارسال می باشد
 
http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

نظرات() 
Guillermo
پنجشنبه 16 آذر 1396 11:15 ب.ظ
I don't know whether it's just me or if perhaps everyone
else experiencing issues with your blog. It appears as if some of the written text in your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is
happening to them too? This might be a issue with my internet browser because I've had this happen previously.

Many thanks
Charolette
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 07:07 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts on آموزش. Regards
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :