تبلیغات
دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن - ایروبیک وقوی شدن قلب | آموزش ایروبیک

دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن

آموزش ایروبیك به زبان فارسی
توسط : استاد فریبا بیاچه(ورژن 2)
آموزش ایروبیك،دانلود آموزش اhttp://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpgیروبیك،دانلود فیلم آموزشی ایروبیك
 
كاهش وزن
لاغری موضعی
تناسب اندام
حركات خوابیده و شكم
حركات كششی - حركات تركیبی
كینگ بوكسینگ - كار با وزنه
حركات پا و پهلو - استپ
اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید!
اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ كنید!
توسط فریبا بیاچه – حركات خوابیده وشكم – حركات كششی حركات
http://www.irkharid.com/userfiles/ierobic.jpg
تركیبی – كیك بوكسینگ – حركات پا و پهلو – حركات دست وپهلو –

كار با وزنه – استیپ - كاهش وزن – لاغری موضعی – تناسب اندام
http://up.green-market.ir/photo/2003/2011-01-01_192643.jpg
ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط می‌كند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه می‌كند كه در زیر به اختصار به آنها اشاره می‌شود: 1 - اكسیژن‌گیری بیشتر 2 - قوی شدن قلب 3 - تولد رگ‌های بیشتر در بدن 4 - از بین بردن دردهای عضلانی اینكه چه مدت زمانی را برای انجام تمرینات اختصاص می‌دهید بستگی به وقت، انرژی، هدف و شرایط فیزیكی شما دارد. 10 تا 60دقیقه مناسب به نظر می‌رسد. تعداد دفعات نرمال و معمول انجام این تمرینات نیز دوبار در طول هفته است، اما به عقیده كارشناسان و فیزیولوژیست‌ها، انجام 3 تا 5 نوبت در طول هفته بهتر و موثرتر است. البته به افراد بالای 40سال توصیه می‌شود این ورزش را با مشورت پزشك، آزمایش تراكم استخوان و یك نوار قلبی آغاز كنند تا دچار مشكل نشوند. از طرفی افراد مسن بهتر است مراقب بافت‌های نرم خود باشند و با بالارفتن سن، وزنه‌های سبك‌تر را در انجام این تمرینات مورداستفاده قرار دهند. توصیه‌ها و تجربه‌ها در طول مدت تمرین در یك روز هر چند دقیقه حركات خود را عوض كنید و از انجام فعالیت‌های تكراری خودداری كنید. لباسی برای ورزش ایروبیك انتخاب كنید كه راحت و قابلیت كشش داشته باشد. كفش ورزشی مناسب بپوشید تا از آسیب رسیدن به بخش‌های مختلف كف پا جلوگیری شود. حركات ایروبیك را با موزیك انجام بدهید، چرا كه به تجربه ثابت شده افرادی كه در حین ایروبیك به موزیك گوش می‌دهند، دیرتر خسته می‌شوند. بهتر است برای خود یك همراه پیدا كنید. مطالعات نشان داده است كه یكی از دلایل اصلی كشیده شدن افراد به حركات ایروبیك همراه بودن آنها با دوستان و افراد خانواده است. اگر در انجام ایروبیك از حمایت یك دوست برخوردار باشید موفق‌تر هستید. در هر حال این نكته را به خاطر داشته باشید كه هدف شما از ایروبیك رسیدن به یك تعادل و بالانس جسمانی و بالا بردن درصد سلامتی روحی‌تان است پس فراموش نكنید كه تنها راه تاثیرگذار و موثر در این امر انجام مرتب و همیشگی تمرینات ایروبیك است.
 
http://ejozve.ir/market/wp-content/uploads/2011/02/1292486972.jpg
سعی كنید از ورزش ایروبیك لذت ببرید و تمریناتش را آسان بگیرید تا در طول مدت زمان مشخص تاثیراتش را ببینید. از آنجا كه عمده تمرینات ایروبیك روی تكرار حركات تاكید دارد، به همین جهت نیاز به تمركز كامل ندارد اما خواندن و گوش كردن به موزیك‌ها و نوارهای آموزشی ایده جالبی برای یادگیری بهتر تمرینات ایروبیك است. 
http://shopdays.ir/wp-content/uploads/2011/02/ierobic.jpg
حال كه با فواید و اثرات معجزه‌آسای این ورزش ساده و كم‌هزینه آشنا شدید بهتر است در كوتاه‌ترین زمان ممكن نسبت به انجام آن مبادرت ورزید. اگر به تنهایی حوصله انجام آن را در خانه ندارید، به طور حتم در نزدیكی منزلتان می‌توانید باشگاهی بیابید كه در آن به صورت گروهی به این ورزش بپردازید
------------------------------
این بسته آموزشی كه سری دوم ورزش ایروبیك می باشد
به زبان فارسی و بصورت فیلم   میباشد
-------------------------------------------------
برای خرید این مجموعه در یك dvd به مبلغ 5000 تومان روی لینك زیر كلیك كنید

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :