تبلیغات
دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن - تکنیک های کاملا کاربردی وینگ چون | آموزش وینگ چون

دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن

وینگ چون استاد وونگ(آدمك چوبی )

آموزش وینگ چون

 (116 فرم  تمرین حركتی با

آدمك چوبی)

(استاد وونگ)

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

http://www.zhiaronline.com/images/shop/images/wing-chun02.jpg

این محصول در 1 dvd با كیفیت عالی و گارانتی تعویض به قیمت 4000 تومان آماده ارسال می باشد
 

خرید
مستقیم پستی

مهم‌ترین هدف وینگ چون واقع گرایی در سیستم دفاع شخصی می‌باشد. وینگ‌چون به جای تاكید بر تكنیكهای مبارزه بر روی اصول انرژی و مبارزه تكیه می‌كند.

 

ایده اصلی این است كه، تحت فشار و استرس مبارزه، غیر ممكن است كه از طریق بینایی جهت دقیق و سرعت یك حمله را تشخیص داده و تصمیمی هوشمندانه با استفاده از روشی موثر در مفابل حمله حریف گرفت. این تصمیم باید در زمانی كوتاه و قبل از فرود آمدن حمله حریف گرفته شود. ترجیحاًَ شخص باید بلافاصله حمله‌ای را مستقیماً و محتاطانه طراحی كند. این واكنش‌های غیرارادی است كه تعیین می‌كند در صورتیكه حمله حریف در ادامه خطرساز شود، واكنش چگونه باشد. چی سائو یا «دستان چسبان» به هنرجو یاد می‌دهد كه چگونه به طور غیر ارادی در برابر سرعت، نیرو و جهت یك حمله بر مبنای حس لامسه (حسی كه مغز بسیار سریع تر از حس بینایی آن را پردازش می‌كند) واكنش نشان دهد.

اصول مبارزه

 

اصول هشت گانه وینگ چون سنگ بنای یك سیستم دفاع شخصی تهاجمی را تشكیل می‌دهد كه به فرد اجازه تطبیق با اندازه، قدرت و سبك مبارزه‌ای حریف را می‌دهد. اصول انرژی

 

۱-برو جلو: فوراً به منظور تماس با اندام حریف به جلو پیشروی كن(به منظور بكار افتادن رفلكس‌هایی كه در چی سائو آموزش دیده می‌شود) یا حتی فرای آن برای اول ضربه زدن به حریف. این انفعال غیرمنتظره ابتدایی حریف را اغلب متعجب می‌كند و مبارزه را به فاصله نزدیك تبدیل می‌كند جاییكه عكس العمل‌های حسی بر عكس العمل‌های بینایی حكمفرمایی می‌كند و صد البته جاییكه وینگ چون كار حرفه‌ای احتمالاً در آن منطقه بر حریفش برتری دارد.

 

۲-به حریفت بچسب: اگر در ابتدا نتوانستی به حریفت ضربه‌ای واردكنی و او را از كار بیندازی. به جای تماس برقرار كردن با بدن حریف (غیر از سر و گلو) سعی كن به او بچسبی. غالباً اواین عضوی كه با آن تماس پیدا می‌كنید دست حریف می‌باشد حالا كه با دست حریف تماس پیدا كرده‌اید او چگونه می‌تواند بدون اطلاع شما حمله‌ای را با دستش اجرا كند؟

 

۳-در برابر نیروی بزرگ‌تر تسلیم شو: از آنجا كه هیچكس نمی‌تواند مطمئن باشد كه از هر حریفی كه در پیش رو دارد قوی تر است، شخصی باید به شیوه‌ای آموزش ببیند كه حتی در برابر حریف قوی تر پیروز باشد. چی سائو مانند یك معلم حرفه‌ای یاد می‌دهد كه چگونه در برابر حمله حریف واكنش‌های لازم را نشان دهید. وقتی كه حقیقتاً حمله حریف از شما قدرتمندتر است، آموخته‌های شما در چی سائو به بدن شما می‌گوید كه از مسیر حمله حریف كنار بروید و زاویه دیگری را برای حمله پیدا كنید.

 

۴- حریفت را تعقیب كن: متعاقب اصل اول در صورتیكه حریف عقب نشینی كرد، واكنش فوری یك وینگ چون كار ادامه به حركت رو به جلویش است، نه اینكه به حریفش اجازه دهد تا خودش را پیدا كرده و فرصتی هر چند اندك برای تجدید نظر در استراتژی حمله اش پید كند. بسیاری از سبك‌ها كه تكیه بر سرنخ‌های بصری دارند ترجیح می‌دهند كه یك گام به عقب بگذارند، اندكی صبر كنند و حمله‌های بعدی را طرح ریزی كنند كه معمولاً می‌توان به این نكته در مبارزات ورزشی و تورنُمنتی پی برد.

آموزش وینگ چون

 (116 فرم  تمرین حركتی با

آدمك چوبی)

(استاد وونگ)

این محصول در 1 dvd با كیفیت عالی و گارانتی تعویض به قیمت 4000 تومان آماده ارسال می باشد
 

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

 

اصول انرژی

http://www.ewtodanmark.dk/magazine/no%204/Data/Pictures/p09/YipMan2.jpg

 

۱- از نیروهای خودی رها شو: كاملاً ضروری است كه فرد به منظور حركت انرژیك و واكنش به موقع در برابر حمله حریف ریلكس باشد.وقتیكه عصبی هستید، نیروهای خودی مثل یك ترمز عمل می‌كنند.پس در ابتدا باید از قید نیروهای خودی خلاص شوید تا بتوانید با چالاكی حركت كنید.

 

۲-از نیروهای حریفت رها شو: این اصل شبیه به اصل سوم مبارزه‌است. وقتی حریف می‌خواهد از قدرتش برای پایان دادن به مبارزه استفاده كند، تقلا برای مقاومت كردن در برابر قدرت حریف واكنش مناسبی نیست بلكه واكنش مناسب، خنثی كردن نیروی حریف با دور كردن نیروی حریف از بدن یا دور كردن بدن از آن می‌باشد.

 

۳-از نیروی حریف بر ضد خودش استفاده كن: از نیرویی كه حریف به شما تقدیم می‌كند، بهره بگیرید. اكر حریف شما را به طرف خودش می‌كشد از آن نیرو به عنوان قسمتی از حمله تان استفاده كنید. یا اگر حریف شما را به سمت چپ هل داد مثل یك در چرخان عمل كنید و از آن نیرو در حمله‌ای با دست راست استفاده كنید.

 

۴-نیروهای خودی را اضافه كنید: علاوه بر قرض گرفتن نیروی حریف، می‌توانید نیروی خودتان را به آن اضافه كنید.

 

همان قدر كه عكس العمل‌ها در یك دفاع شخصی بیانگر پیشرفت هستند، اصول قدرتی نیز باعث پیشرفت هر چه بیشتر هستند به طوریكه یك هنرجوی وینگ چون طی سالیان تمرین همه آنها را مد نظر دارد. اولاً: تمرین فرم و تعداد زیاد مشت برای یادگیری ریلكسیشن در مبارزه (به منظور ضدحمله بر مبنای حس لامسه) و زدن مشت بدون تنش. ثانیاً ساعت‌های بیشمار تمرین چی سائو به منظور افزایش توانایی در رها كردن نیروی خودی و قرض گرفتن نیروی حریف و در آخر تمرینات قدرتی خاص WT برای افزایش هر چه بیشتر قدرت مشت و ضربات.

 

بروس لی در حال تمرین چی سائو با سی فو ییپ من

 

 

متد آموزشی وینگ چون بر مبنای توسعه رفلكس‌ها یا همان عكس العمل‌های بدن است. روش‌های آموزش در غالب‌های متنوعی دسته بندی می‌شوند كه تعدادی از آنها پس از گذراندن دوره هنرجویی و اخذ درجه استادی یاد گرفته می‌شود.

 

چی سائو

 

چی سائو (黐手) یا «دستان چسبان» یك اصل و همچنین تمرینی است كه به منظور توسعهٔ رفلكس‌های خودكار و یا عكس العمل‌های غیر ارادی در مبارزه استفاده می‌شود. این شكل منحصر بفرد از تمرین مستقیماً با اصول وینگ چون در ارتباط است و در منطقه‌ای انجام می‌شود كه مبارز با حریفش در تماس است. با برقراری تماس، بدن مبارزه نسبت به تمامی حركات حریف حساس می‌شود. چی سائو در ادامه با تمرینات لات سائو تكمیل می‌شود.

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

http://www.sportvideo.ir/images/2263.jpg?osCsid=c3e2b1767144919aceb004cb99e4dfa8

آموزش وینگ چون

 (116 فرم  تمرین حركتی با

آدمك چوبی)

(استاد وونگ)

این محصول در 1 dvd با كیفیت عالی و گارانتی تعویض به قیمت 4000 تومان آماده ارسال می باشد
 

http://s1.picofile.com/file/7207896983/buy.jpg

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :